میز دخل و ویترین

یکی از کارآمدترین و پر بازدید ترین قسمت های هر فروشگاه و سوپر مارکت که تمام مشتریان الزاما نزد آن می روند، قسمت میز دخل، ویترین یا میز چک اوت می باشد. قسمت ویترین این محوطه فروشگاه به دو صورت تولید می شود.

درباره‌ی این محصول

توضیحات میز دخل و ویترین

نوع اول ویترین شیشه ای می باشد که اسکلت این کار پروفیل آهن بوده و سقف و کف طبقات و بغل های آن شیشه می باشد. برای سقف این ویترین ها از شیشه ۱۰ میل استفاده می شود. این ویترین به همراه کف ویترین مجموعا دارای ۴ طبقه می باشد. این ویترین به صورت یک تکه ای بوده و هیچ درز و سوراخی ندارد و بسیار مقاوم است.

نوع دوم و جدید این ویترین ها، ویترین های دو طرفه است. اسکلت این مدل نیز پروفیل آهن بوده؛ اما تفاوت قابل توجه و بسیار کارآمد این ویترین فروشگاهی در این است که طبقه فوقانی این ویترین کاملا شیشه ای بوده و همانند ویترین شیشه ای بوده که معمولا برای فروش آدامس ها و شکلات ها و تنقلاتی مانند آلوچه و لواشک مورد استفاده قرار می گیرد …

با میز دخل و ویترین 20 شلف ما ترکیبی عالی از سبک و عملکرد را کشف کنید. محصولات خود را با ظرافت و سازماندهی به نمایش بگذارید. اکنون برای تاثیرگذاری طولانی مدت خرید کنید!

 

اما سه طبقه پایینی این ویترین ها به صورت قفسه بوده که هم از طرف مشتری و هم از سمت فردی که پشت آن مشغول حساب کتاب است قابل دسترسی بوده و وسط این دو قسمت از فیبر پوشانده می شود. همچنین در جلوی طبقات ویترین دو طرفه نیز از توری استفاده می شود. از مزایای این ویترین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا ویترین دو طرفه

  • کارآیی بسیار بالا
  • زیبایی و استحکام بسیار بالا
  • قابل دسترس بودن اجناس توسط مشتری
  • فروش بیشتر اجناس
  • عدم مشاهده وسایلی مانند لامپ، گوش پاک کن، چسب، کرم و غیره که در ویترین شیشه ای در معرض دید مشتری است که باعث زیبایی قسمت میز دخل و ویترین می شود.

محصولات خود را به سبک 20شلف نمایش دهید

با میز دخل و ویترین 20 شلف از جذابیت کالای خود رونمایی کنید. این میز نمایشگر و ترکیب شیشه ای که با دقت و ظرافت ساخته شده است، فضای فروشگاه شما را افزایش می دهد و در عین حال بر منحصر به فرد بودن هر محصول تأکید می کند. ادغام یکپارچه فرم و عملکرد تضمین می کند که پیشنهادات شما هر رهگذری را مجذوب خود می کند و آنها را برای کاوش بیشتر مجذوب می کند.

میز و دخل و ویترین ساخت  20شلف

با میز دخل و ویترین 20 شلف، ترکیبی عالی از کاربردی بودن و زیبایی شناسی را تجربه کنید. این واحد نمایشگر با 20 قفسه جادار، فضای کافی را برای سازماندهی محصولات شما با ظرافت ارائه می دهد. با نمایشگرهای درهم و برهم خداحافظی کنید و با چیدمانی هماهنگ که با جذابیت بصری خود مشتریان را به خود جلب می کند، سلام کنید. تجربه خرید مشتریان خود را با مرور اقلامی که به زیبایی نمایش داده شده اند، افزایش دهید، که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند.

ماندگاری برای تاثیرگذاری طولانی مدت

با میز دخل و ویترین 20 شلف روی ماندگاری مقاوم سرمایه گذاری کنید. این میز نمایشگر و ترکیب شیشه ای که از مواد درجه یک ساخته شده و با در نظر گرفتن طول عمر طراحی شده است، تضمین می کند که فروشگاه شما ظاهر صیقلی خود را برای سال های آینده حفظ کند. مشتریان خود را نه تنها با محصولاتی که ارائه می کنید، بلکه با تعهد به کیفیت که در هر جنبه ای از ارائه فروشگاه شما مشهود است، تحت تاثیر قرار دهید.

در ارتباط باشید

شهرقدس، بلوار ۴۵ متری کلهر، خ چمن، کوچه هنگامه، پلاک ۳

7308507 (0912)

info@20shelf.com